SalamMaalHijrah. Azam baru?

Salam. Assalamualaikum. Bersempena Maal Hijrah haruslah aku buat post di blogger. Tak pernah hilang diingatan mahu wish untuk semua.


Hilang sebenar nya mood aku tapi tidak mengapa aku bisa lagi menaip sebaiknya. Azam baru aku pada tahun baru ini adalah untuk menjadi seorang Muslimah. Tidak kisah aku berada dimana sekarang ini. Mahupun ditengah tengah dosa atau lembah maksiat, lindungi lah aku supaya aku bisa menjadi seorang yang taat pada perintah Allah. Semoga dosa aku yang lampau dihapuskan. Moga moga.

********************************

Tentang siapa dihati, aku boleh tidak langsung memikirnya, aku buat tidak tahu. Aku buat seperti endah tidak endah. Jodoh itu sentiasa ada. Mungkin kau tidak tahu, yang aku pernah patah hati. Seperti yang aku suka pada ayat ini :

Im single because Allah is busy writting the best love story for me.


 Yes, the BEST for me.

********************************

Aku sebenarnya tidak layak berada di tengah tengah mereka.

Untuk kata akhir, untuk tamatkan menaip ini. Aku ingin ucap Salam Maal Hijrah untuk semua yang membaca blog ini, yang tidak baca pun turut sekali aku ucap. Terima kasih yang setia blogwalking. Terima kasih yang setia membuka link blog yang tak seberapa ini. Terima kasih lagi. Dan semoga azam baru anda tercapai. Jika tak tercapai, usaha lah. Usaha itu tangga kejayaan.

*******************************

Bukan dalam keadaan baik sebenarnya. Assalamualaikum.

0 kata si comel:

Post a Comment