Maka harini 18 lah umurku.





Assalamaualaikum. Terima kasih yang memberi hadiah ucapan. Terima kasih banyak. Terima kasih sekali lagi dan terima kasih banyak banyak. Eh ramainya muka muka model kat entry gua nih. Hahahaha untung tahu? 

Susah nak aku buat macam nih. Kuikui tenkiu wafid, nyna, ayen, nazrie, shazana and moreeeee. And tenkiu more yang wish awal macam anis, hurairah. ;)

Walaupun harini agak kecewa sedikit tapi tak mengapa. Hmmm malas aku cerita disini tapi.........Hai Ridhwan, untunglah jadi model facebook skrin gua, hahahaha. *Kalau lah dia baca*

Aku jadi tersenyum kerana melihat begitu ramai yang ucap di twitter ;) tenkiu again. Dan sebenarnya di facebook bukan seramai itu yang wish but lebih. Memang takde kerja aku nak capture semua. Aku akan terima segala ucapan ini. 

Dan aku harap tahun kelahiran aku dimasa hadapan akan lebih ramai yang ucap dan hulur hadiah. Salam ramadan. Then Assalamualaikum.

0 kata si comel:

Post a Comment