Hari ini................ Kui kui.

Assalamualaikum.

Salam satu Malaysia. Harini ada bola. Kelantan lawan.................... Entah. Malas aku nak ambil tahu. Aku memang tak suka bola. Melihat bola apatah lagi. Benci benar.

Hari ini jalan jalan. Ada cousin tu en dia belanja kita. Kui kui. Tu yang laju macam f1 siap pantas kilat sampai tudung pun macam hape. McD lagi. Hari itu tweet nak jauhkan McD tapi hari ini dekatkan diri. Ahhh. Harus ada jadual pemakanan ni.

Malas ku nak cerita panjang. Ni sahaja aku mahu kau lihat foto foto ku yang tak berapa cantik.


Ada badut!! Macam jakun aku......... Beliau suruh lalu bawah tali. Dapat hadiah taw.


Suria fm pun ada.......................

Hamboi. Bukan main lagi........................






Gumawo. Belanja aku tanpa segan silu. Heheh :-)










Segan sebab ada ramai yang lalu situ........ Jadi buat drama sikit.





Aku memang comel k. Dah jangan bagitahu aku dah tau.






Sebenarnya terlalu ramai yang perhati kami. Kami segan tapi kami macam buat tak tahu. Kami cakap "Pergi lantak sana. Hari ini kami nak enjoy" Ahaks. Kami nak lahirkan satu memori. Salah? Tak bukan. Sekian.

0 kata si comel:

Post a Comment