Ganuu kitewwww ! ! *nyanyi.

Assalamualaikum.

Aku sebenarnya malas nak banyak cakap sebab dah penat loghat terengganu. Aaaaa acano ek nak cakap. Ah! Lupa......... Hehe.
Dan malas lagi aku nak taip pepanjang sedang aku tahu tiada siapa yang akan baca jadi aku hanya biasa bergambar sebanyak boleh.

Ahad. 6:30 pagi - First day

Perjalanan pertama. Serious gua cakap awal gila gua bangun. 5.00 am gua bangun. Macam nak bangun sahur. Eh........



 Byebye Klang. Hai Terengganu ! !







Hai pretty ! Peace.....

Dalam perjalanan. Habis bontok petak. Bukan petak je. Silinder pun ada. Petang baru sampai? Gilaaa ! ! Gila tak? OMG ! Tidur dalam kereta pun dah berapa kali. I was like............ Arghhhh lapar :p



Ya ! Dapat makan.

Sampai terengganu. Happy ! !

Happy happy jugak. Sampai homestay..................... Tak jadi.......... What the....... Sebab homestay tu tiada barang dapur. Tu bukan homestay. Itu hotel. Bila nama homestay. Mesti ada barang macam rumah. Its't?

So kami call homestay lain......... Dapat pun. Alhamdulillah.

Ye.... Hidung mengembang jap

Kalau anda mahu menginap disini sila hubungi di nombor yang tertera. Promote kan kira baik. Okay :p


Masjid terapung.











Istana Sultan......... Hmm. Tak ingat.







Bazar Rakyat Mydin



Second day- Memori.

My breakfast

Kuih yang tak pernah jumpa kat klang sini.

Rasa jagung. Hm tak suka.









Yeay. Hai ayah !

Eeeee geli ! ! Aku pegang taw. Ha. Lu ada bran?

Sungai sekayu.

Pergi sungai aku tak mandi. Hm. Sebab. Sebab........ Heheh. Aku rasa perempuan sahaja yang tahu. Rugi sebenarnya aku tak mandi tapi nanti habislah semua...... Arghh lupakan.







Ayah. Umie. Makcik.





Jabatan ni aku naik , tetibaa bunyi macam patah. Sampai hati.

Model tak pandai posing.







Motif? Mata dia biru taw. Kau hade?

Taman orkid







Taman Herba Ubatan

Aku tak berani nak masuk Taman Herba Ubatan tu sebab takde orang. Haihh rugi lagi.



Taman Aroma.



Pantai tempat favourite ku.



Yeahh segar ! !

Ayah. Umie.........

Separuh family.



I Love this one ! !



I love this ! Omg !



Aku suka yang ni. Biasalah siapa yang ambil.. Ehem..............


Masjid kristal bila malam.




Serious aku cakap memang cantik ! Tapi sayang tak berapa jelas nak ambil gambar. Jadi kami sekeluarga akan datang esok hari...... Jeng jeng !

Last day- Bye Terengganu !

Kereta saya yang biru tu. Cantik.

This ! !







Rasa macam nak lari je............ Awesome !

Makcik.

Nampak tak belakang tu ada jambatan yang sangat............ Panjang. Its so amazing.

Kononnya macam kat korea.


Ini sengaja untuk kunyah mengunyah. Tak sedap pun. Aku tak makan. Tapi aku makan yang lagi satu. Yang lagi satu tu sedap.





Hmmm. Bye Terengganu. Aku akan merinduimu...........................



Memori ini mungkin aku akan lupa tapi akan aku simpan dalam diari atau mimpu ku. Mungkin bagi aku hanya ini sahaja aku pergi tanpa beli apa apa *bajet ciput* tapi ini sudah cukup gembira untuk aku. Terima kasih ayah. Terima kasih Umie.

*********************************************************************************

Assalamualaikum.


0 kata si comel:

Post a Comment