Happy Born day T.O.P.

Assalamualaikum.

Aku tulis cerita ini pada ketika mungkin semua orang dah tidur. Apa lagi. Aku tak nak terlepas peluang untuk ucap kelahiran buat orang yang aku sudah jatuh hati 1 tahun saat ini. Ya, Dia crush aku tapi aku sedar aku siapa. Ahh ! Cukup.

I love this one !

10456_172648816207448_534594585_n_large


   Tumblr_mcybx21lpg1qjpghho1_500_large

Happy Birthday kepada Choi Seung Hyun as T.O.P yang ke 25 tahun. Sentiasa lah kacak. Sentiasalah comel. Setiasalah awesome and jangan lupakan saya taw. Wkwkwkwkkw. Dan, satu lagi. T.O.P is a good rapper. A cute dancer. A cool guy. Have a own style and I love you so much. I love you ! ! Okay cukup buat masa ini. Nyamuk sudah kenyang gigit kaki aku. Aku pula lapar. Macam nak melantak maggi..............

*******************************************************************************************

Assalamualaikum.

0 kata si comel:

Post a Comment