I need true friend :O

Assalamualaikum.


Sekarang tengah tweet, facebook. bosan teramat sangat. Aku perlukan kawan yang boleh ceriakan aku sekarang. Dimana mahu carik? Disana disitu. Andailah aku boleh berkawan dengan Logan Lerman, Lucas Grabeel mungkin aku tidak akan dilayan. Siapalah aku.

Ikut pada titlle bunyi macam terlalu ingin. Siapa ada kawan itu jaga baik2. Jangan ditinggalkan dan jangan sering bergaduh. Senyum itu sedekah jadi apa salahnya sentiasa ceria. Sentiasa gelak bersama mereka. tapi disini aku yang betul2 perlukan kawan. Mana kawan? Toleh kebelakang toleh kedepan toleh kekiri dan toleh kekanan mencari kawan. Toleh keatas nampak atap rumah.

Otak laju mengasah. Tiba tiba teringat esok test JPJ. Masyaallah masa berjalan begitu laju. Doakan yang terbaik. Doakan bagi lulus untuk tidak lagi ayah membayar dan aku mengulang. Malas.

Balik pada topik. Aku tak kisah siapa yang aku harus berkawan tapi jangan terlalu obses bila berkawan. Baik kau aku pandang tapi jahat kau sama sekali aku tak pandang. Siapa lah sanggup buat begitu? Aku sahaja. bukan nak cakap baik atau apa tapi aku memang sebegitu. Buruk orang apa boleh kita dapat? Baik orang lah kita boleh dapat tempiasnya. Ahahaha

Aku tak kisah siapa kawan aku. Miskin kaya. Kadang2 duit itu hanya kertas yang kena air cair melebur. Bila ditelan jadi cecair. Apa guna? Nabi Muhammad tiada duit, tidak kaya tapi hidup bahagia. Lagi punya ramai isteri yang sangat menyayangi nya.

Apa salah jadi kawan aku? Aku kesepian ni. tolong. Dan please berkawan dgn aku jika kau ikhlas atau aku yang perlu carik kawan supaya boleh berkawan tapi dimana? Facebook? Twitter? Tak mahu. Tak ikhlas. semua gilakan 'panas'. Aku terlalu ingin ni.

0 kata si comel:

Post a Comment